Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Cum aş dori să fie şcoala, profesorii, materiile, evaluarea

O compunere care descrie şcoala în care mi-aş dori să studiez (cum aş vrea să fie profesorii, ce mi-ar plăcea să studiez - discipline/domenii de studiu, cum aş dori sa fie predate lecţiile, cum aş vrea să fii evaluat, care ar trebui sa fie datoriile şcolii etc.)

Şcoala în care mi-ar face plăcere să învăţ ar trebui să fie mare, plină de copii, curată, cu săli de clasă primitoare. Aş mai dori să fie mai multe terenuri de sport, dar şi o sală de sport, astfel încât să putem juca, fotbal, baschet sau hambal, indiferent de anotimp.

Profesorii aş vrea să fie calmi şi răbdători cu elevii. Atunci când nu înţeleg aş vrea să nu se supere şi să mă ajute să-mi clarific nelămuririle. Aş mai dori ca o mare parte din teme să le rezolvăm în clasă, sub supravegherea unui profesor, deoarece părinţii mei sunt foarte ocupaţi cu serviciul, iar de multe ori nu are cine să mă ajute atunci când am nevoie de sprijin.

Materiile pe care aş dori să le studiez mai aprofundat sunt ştiinţele naturii şi limba engleză. Mi-aş dori ca atunci când voi fi mare să ajung medic renumit într-o ţară din Europa.

Materiile pe care le studiem aş vrea să fie predate cât mai aplicat şi fără prea multă teorie. Aş mai vrea ca la materiile care permit o astfel de predare să fie folosit calculatorul, să avem cât mai multe hărţi, planşe, filmuleţe educative astfel încât învăţarea să nu fie plictisitoare.

Legat de evaluarea elevilor aş vrea să avem cât mai multe teste tip grilă, cu mai multe răspunsuri, deoarece în acest fel evaluarea ar fi obiectivă. Aş mai dori ca accentul în şcoală să nu fie pus pe verificare şi evaluare ci pe învăţarea şi aprofundarea materiilor predate.

Cred că datoria şcolii şi a profesorilor este să ne înveţe cât mai temeinic, să ne pregătească pentru viaţă, deoarece eu cred că nu poţi face nimic în viitor fără şcoală.

32 de comentarii:

  1. varza!!!!! eu in locul tau as fi zis ca urasc scoala si ca toti copii sa se bata pe hol si sa nu fie teme nici teste nici nimik de genul asta tampit

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti un prost daca crezi asta

      Ștergere
    2. la scoala ne invata lucruri utile ,care ne va ajuta in cariera si in viata de zi cu zi......daca ar fi asa cum vrei tu am fi cu totii niste idioti pe pamint,poate intradevar ar trebui sa nu fie asa de incarcat programul elevilor dar ceia ce ai scris tu sint prostii!

      Ștergere
    3. Handicapatu-le

      Ștergere
    4. scola ne indruma spre educatie daca nu inveti ti se atrofiaza creierul si dupa nici nu o sa stii cat fac 1+1

      Ștergere
  2. Poţi scrie ce doreşti în compuerea ta. Aici sunt doar câteva idei.

    RăspundeţiȘtergere
  3. ESTE SUPER PUPER LA LIMBA ROMINA PRIMESC 10+!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca primesti 10 la "romina", atunci sigur meriti acel 10 :))

      Ștergere
  4. Este FOARTE FOARTE buna,ma ajutat foarte mult...

    RăspundeţiȘtergere
  5. daca aveam tema asta eu spuneam asa: toate orele sa le facem in sala de calculatoare in afara de sport si pictura; sa nu avem biologie LOL!!!;

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ideea dar asa nu am mai invata nimic

      Ștergere
  6. Pana acum nu mi-am pus intrebarea cum ar fi scoala mai bine, cu profesori sau fara, ci doar cum ar trebui sa fie profesorii.
    Parerea mea este ca scoala fara profesori la inceput mi s-ar parea frumoasa, dar la un moment dat ne-am plictisi si nu am m-ai avea de ce sa mergem la scoala, si exista posibilitatea ca unii elevi sa renunte la ea.
    Fara profesori nu am intelege totul. Oricat am incerca sa ne documentam, tot vor fi unele lucruri care nu le vom intelege daca nu ni le explica cineva.
    Parerea mea este ca scoala fara profesori ar fi o pierdere de timp, deoarece elevii fara profesori nu vor incerca sa invete cat mai mult, cred ca vor invata doar la unele materii care ii intereseaza.
    Sunt unele materii, de exemplu fizica, care fara explicatiile profesorului si fara unele experimente nu am intelege-o. Pe mine nu ma pasioneaza fizia si nu mi-ar placea sa dau mai departe in domeniu si daca nu as avea profesor nici nu as incerca sa inteleg unele lucruri legate de fizica.
    Consider ca scoala este mai bine si mai frumoasa cu profesori.
    Fara scoala nu am reusi sa ne atingem telul in viata, sa ajungem la cariera pe care ne-o dorim.
    Eu prefer scoala cu profesori, chiar daca uneori m-ai luam si cate o nota rea, nu ne strica un pic de stimulare.

    RăspundeţiȘtergere
  7. :| ce naspa n-as dori sa fie mare:|

    RăspundeţiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  9. cred ca maine iau 10= la lb. romana

    RăspundeţiȘtergere
  10. daca nu iau 10 la romana apoi ..... oricum e bun eseul ms

    RăspundeţiȘtergere
  11. ai o parere foarte buna despre scoala si te susutin

    RăspundeţiȘtergere
  12. compunerea e ok ... dar unele materii ar trebui sa fie facute in clasele 1-4... chiar nu imi pasa de ce au facut altii (istorie), nu ma intereseaza politica (civica), nu.mi pasa ce inaltime are muntele X (geografie). nu vad rostul unor materii mai ales in clasa a 8a cand se apropie examenul ! pe bune?! au ajuns profii astea sa predea 4 pagini de caiet studentesc /ora la istorie?! LOL. Mate si Romana sa nu facem ! dar in schimb sa ne umplem memoria cu lucruri nefolositoare! SISTEM DE CACAT!

    RăspundeţiȘtergere
  13. esti super.am aceeasi parere ca tine!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. chiar mi-as dori sa fie asa cum ai spus tu...ar fi mai tare!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Bravo.Frumoasa compunere.Voi astea care nu va place nu va mai uitati,Este destul de frumoasa compunerea trebuie apreciat :P

    RăspundeţiȘtergere
  16. Foarte bun, multumesc! :)

    RăspundeţiȘtergere
  17. e foarte bun dar sper sa mai faci compuneri dintre astea

    RăspundeţiȘtergere
  18. Ai mare dreptate scoala.trebuie sa fii pregatit pentru viitor

    RăspundeţiȘtergere
  19. Foarte frumos !Gîndeşti pozitiv.Succes!

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.