Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere despre şcoala, clasa şi învăţătoarea mea

Şcoala la care învăţ eu este una din cele mai frumoase din oraş. Are o curte mare, cu mulţi copaci împrejur, unde în fiecare pauză se adună o mulţime de elevi zgomotoşi. În partea stângă a şcolii avem o sală de sport, în care, la orele de sport, jucăm baschet sau fotbal. Clădirea în care se desfăşoară orele nu este mare, dar este frumos zugrăvită în culoarea albastru deschis. Şcoala are mai multe laboratoare: de biologie, limba şi literatura română,  geografie; preferatul meu este cel de informatică, unde avem mai multe calculatoare noi.

Clădirea are două etaje şi parter, iar clasa în care învăţ eu se află la etajul întâi. Este o sală de clasă cu 24 de bănci, deşi noi suntem în total 22 de elevi. Colectivul clasei mele este format din 12 colegi şi 10 colege, toţi suntem locuitori ai aceluiaşi cartier. Cu unii dintre colegii mei de clasă sunt chiar vecin de bloc, din acest motiv cu toţii ne înţelegem foarte bine.

Învăţătoare noastră este cea mai bună profesoară din şcoală. Este atentă cu noi, ne explică lecţiile cu multă răbdare, iar atunci când nu înţelegem ceva nu se supără dacă o rugăm să ne explice din nou. Deşi este exigentă cu noi, iar uneori ne ceartă dacă nu învăţam suficient, calificativele pe care le primim sunt corecte şi îndreptăţite. Deoarece doamna învăţătoare se ocupă de noi şi ne instrueşte bine, avem rezultate bune la învăţătură, iar mai mulţi elevi din clasa mea au trecut de faza pe şcoală la multe olimpiade. Toţi elevii din clasă o îndrăgim şi suntem bucuroşi că o avem ca învăţătoare.

Şcoala mea organizează în fiecare an mai multe activităţi extraşcolare. De Crăciun, de Ziua mamei, de Paşte elevii şcolii, împreună cu profesorii, pregătesc serbări, la care sunt invitaţi părinţii şi rudele apropiate. Cu ocazia unor evenimente ca Ziua Naţională a României, Marea Unire din 1918 sunt organizate concursuri de poezie şi pictură, concursuri la care clasa mea a luat mai multe premii. Un alt tip de activităţi îndrăgite de toţi elevii din şcoala mea sunt concursurile sportive. Anul trecut şcoala noastră a obţinut locul 3 la concursul de baschet pe judeţ şi locul 2 la campionatul de fotbal între şcolile din oraş.

Şcoala mea este cea mai frumoasă şcoală din lume, iar eu am cei mai buni colegi de clasă. Din acest motiv merg cu plăcere la şcoală în fiecare zi!


Nivelul compunerii: clasa a 3-a, clasa a 4-a.

77 de comentarii:

  1. este minunata si il felicit pe cel/cea care a scriso

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu Ma numesk NIKY(Nikol)si akeasta compunere este mijto mijto sooper rau !!!!!!!:D:D:D:D:D:D:*:*:*:*
      II doresk sukkes mult la cn a skrys aceasta kompunere bye bye

      Ștergere
    2. este super compunere j e buna j in cls a 8 a

      Ștergere
    3. V-ati certat cu gramatica?

      Ștergere
    4. V-ati certat cu gramatica?

      Ștergere
    5. ma e tare super.......felicitari celui ce a scriso...goodby

      Ștergere
    6. sunt bune, dar toti pot mai mult de atat.

      Ștergere
    7. Analfabetule sris- o cu cratima

      Ștergere
    8. tu esti analfabet

      Ștergere
  2. Este frumoasa,foarte sentimentala.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte tare,a fost foarte buna la scoala :))

    RăspundeţiȘtergere
  4. ah :x e super tare compunerea :) felicitari :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. normal :* am primit nota zece (10) multumqesk cel care a puso """" felicitari :) :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. nu e bun pentru ca nu e despre cum sa castig increderea celor din jur

    RăspundeţiȘtergere
  7. frate dcka si sta e de cls a IV a ..... hi laso dracu eu care sunt a VIIa sit tot e buna compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  8. ma baga si tu una mai buna ca asta nu e buna una cu cuvintele cheie scoala invatatura note si catalog

    RăspundeţiȘtergere
  9. suuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeerr

    RăspundeţiȘtergere
  10. sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. SUPER CINE A SCRISO EL SAU EA BRAVO

      Ștergere
  12. a fost foarte buna la scoala si doamna invatatoare ma felicitat.... si eu il felicit sau o felicit pe cea sau pe cel care a facut compunerea....frumos!!!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Foarte frumoasa te felicit o sa`mi fie folositoare sper din suflet !!

    RăspundeţiȘtergere
  14. sssssssuuuuuuuuuuppppppppppppppppeeeeeeeeerrrrrrr tare de tot

    RăspundeţiȘtergere
  15. ta re as vrea sa gandesc ca tine

    RăspundeţiȘtergere
  16. mno cam lunga dar na fost atat de stralucita cum ma asteptam iii destul de oke:)

    RăspundeţiȘtergere
  17. este suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere
  18. nu e ceea ce cautam :( :'(

    RăspundeţiȘtergere
  19. A fost destul de buna..mi-a fost de folos,am avut de unde sa ma inspir :)

    RăspundeţiȘtergere
  20. e super normala si am nota 10

    RăspundeţiȘtergere
  21. este de folos aceasta compunere ... multumesc celui/celei care a scris-o. dar repetitiile alea nu suna prea bine

    RăspundeţiȘtergere
  22. inca o chestie :)) suna de parca toti ati fi rupti in gura de drogati " totul e frumos, scoala e frumoasa..si copacii is misto... ne intelegem de minuune" omfg! e imposibil sa fii intr.o clasa si sa te intelegi bine cu toti ! adica tre' sa existe macar unu' care sa iti rupa filmu' cand faci ceva!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Felicitari ! :* !!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Este foarte buna.Apropo, tu la ce scoala mergi pentru a se aseamana foarte bine cu scoala mea !!!!1

    RăspundeţiȘtergere
  25. este bunicik .. am avut de unde sa ma inspir cu cateva fraze ... dar totusi .. frumoasa compunere ..

    RăspundeţiȘtergere
  26. se poate și mai bine :P

    RăspundeţiȘtergere
  27. imiplace foarte mult mam folosit de ea dar nu am facuto la fel

    RăspundeţiȘtergere
  28. Răspunsuri
    1. de ce zici asa? este super compunerea marfa !

      Ștergere
  29. Frumoasa compunerea dar nu-i chiar ce imi trebuie iti multumesc pentru niste idei uimitoare !:)

    RăspundeţiȘtergere
  30. cine zice ca e naspa e fraier

    RăspundeţiȘtergere
  31. bravooo am luat 10 la romana

    RăspundeţiȘtergere
  32. Mi-ai descris scoala ,clasa si invatatoarea mea

    RăspundeţiȘtergere
  33. A fost foarte frumoasa. Mi-a placut mult.

    RăspundeţiȘtergere
  34. Mi-a placut mult.A fost superba. Cel care a facuto e un geniu!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  35. super tare o sa o scriu si eu

    RăspundeţiȘtergere
  36. m-a ajutat mult, felicitari celui/celei care a scris-o!!!

    RăspundeţiȘtergere
  37. Este super campunerea , chiar ma ajutat . Mie imi trebuie pentru Lb.Tehnologica . Mersi celui care a scriso . Chiar nu imi venea niimic in minte :)

    RăspundeţiȘtergere
  38. ieste fioarte caşto.Sî nu ţoala aia ii sia mai casto.Amia e sia mai kasto.
    App

    Sa-mi usuc chilotii pe crucea ma-tii.
    Sa-mi luati cacatul la polizor pâna va sare pana în ochi.
    Bagami-as pula în capul vostru de imbecili avortati.
    Nu valorezi nici cat microbii de anthrax dintre celulele de sperma coclita infestata - cu sifilis din pizdele curvelor de mame ce avetzi.
    Bagami-ati limba-n gaura curului sa-mi gadilati hemoroizii.
    Spune-i mã-tii sã-mi dea banii înapoi.
    Esti mereu la fel de idiot sau azi este o ocazie specialã ?
    De ziua muncii mã-ta defileazã pe autostradã.

    RăspundeţiȘtergere
  39. ce fain e gggggggggggggggggggggggsssssssssssssssssssuuuudycyftcgftdeyeyiw

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. proasta compunere nu e faina

      Ștergere
    2. De parca ai face tu una mai buna.

      Ștergere
  40. e tare. eu sunt andra maruta.

    RăspundeţiȘtergere
  41. Ar trebuii si o compunere despre despartirea cu doamna invatatoare .

    RăspundeţiȘtergere
  42. ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere
  43. ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere
  44. ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.